Servis & Příslušenství > Servis > Servisní prohlídky

Ceny servisních prohlídek vozů Suzuki

Vzhledem k častým dotazům týkajících se provozních nákladů vozidel značky Suzuki, zde najdete tabulky s předepsanými úkony včetně orientačních cen ve formátu PDF.

Suzuki Alto

Alto model od roku 2009

Suzuki Vitara

Vitara model od roku 2015

  • Vitara 1,4 BoosterJet 6MT 2WD
  • Vitara 1,4 BoosterJet 6MT AllGrip (čtyřkolka)
  • Vitara 1,4 BoosterJet 6AT 2WD (automat)
  • Vitara 1,4 BoosterJet 6AT AllGrip (automat, čtyřkolka)

Nadstandardní servis stále za rozumnou cenu

Během osmnácti let poskytování servisních služeb na vozidla našich zákazníků jsme měli příležitost sledovat přímou souvislost mezi kvalitou a pravidelností servisních prohlídek a také technickým stavem starších automobilů, respektive finančními výdaji za údržbu jejich majitelů.

Auto není jako žena
Oba sice potřebují péči, ale techniku v případě vypovězení služby nelze přemluvit. Zkušenost nám říká, že dlouhodobá spokojenost zákazníka se odvíjí od spolehlivosti vozidla a celkových výdajů za servis. Abychom dosáhli rozumné rovnováhy mezi těmito veličinami, provádíme prohlídky v jiném rozsahu, než je zvykem v jiných servisech.

Garanční / servisní prohlídky (GP) u nás trvají déle, avšak nejsou o tolik dražší, přestože kromě výměny oleje a olejového filtru obsahují standardně navíc tyto úkony:

  • Kompletní kontrola kapalin, filtrů, řemenů
  • Při každé servisní prohlídce demontujeme kola, aby bylo možné zkontrolovat stav předních i zadních brzd
  • Kontrola těsnosti motoru, převodovky, chladícího i palivového systému
  • Kontrola diagnostickým zařízením
  • Kontrola elektrosoučástek (kabeláž, čidla, alternátor atd.)
  • Kontrola karoserie, podvozku, pneumatik, výfukového systému atd.
  • Umytí vozidla zevnitř i z venku (pokud je to možné / nutné)
  • Odstranění drobných nedostatků, je-li to potřeba

Všechny provedené úkony lze najít v samostatně vyplněném formuláři, který zákazník obdrží vždy s ostatními doklady
Před předáním vozidla zákazníkovi dochází k dvojité kontrole, jednak zkušební jízdou mechanika, a jednak následně také technika kvality. Zvládnete-li provést všechny tyto úkony rychleji, než uvádíme v našich přehledech, rádi vás uvítáme v našem kolektivu!

Dalšími faktory ovlivňujícími cenu jsou:

  • Používání originálních náhradních dílů (doporučujeme) a kvalitního spotřebního materiálu
  • Nutné investice do modernějších diagnostických a jiných zařízení, které se s inovacemi technologií ve vozidlech také neustále vyvíjí
  • Ekologická likvidace odpadů
  • Mzda mechanika (podstatná část hodinové sazby, pokud nechcete, aby vám vozidlo spravoval člověk s nižší než průměrnou hrubou mzdou ve Zlínském kraji cca 19 200 Kč, možná si dovedete představit kvalitu práce pokud by byla mizerně placená)
  • Výdaje na školení
  • Řádné odvádění daní (DPH 20%, daň ze zisku 20%, sociální a zdravotní pojištění ze mzdy mechanika 34%)

Plnění všech povinností a udržování vysoké kvality servisních služeb nám nedovoluje cenově válcovat neautorizované servisy
I přes tento zdánlivý „handicap“ se nám daří plánovat práci pro 5 mechaniků na 14 dnů dopředu s 95 % zastoupením automobilů značky Suzuki.

Kdykoliv nás o to požádáte, zavedeme Vás do dílny a rádi Vám vysvětlíme rozsah a způsob opravy
Novinkou pro naše zákazníky je osobní účast při údržbě vozidla v momentě demontování kol, kdy si v několika minutách udělají sami obrázek o zručnosti našich mechaniků i reálném stavu svého vozu v místech, která bývají běžně jeho oku skryta.

Z důvodu bezpečnosti práce i jiných (asi pochopíte, že nikdo nemá rád, když mu po celou dobu při práci někdo nahlíží přes ramena) však oceníme, když po zbytek servisu počkáte v našem improvizovaném baru u šálku dobré kávy. Věříme, že tato praxe prohloubí vzájemnou důvěru mezi Vámi a našimi mechaniky a servisem vůbec.

Děkujeme vám, že čím dál více dokážete tuto strategii ocenit, ačkoli plody naší práce sklízíte až s odstupem času ve vyšším stáří a opotřebení Vašich vozů
Možná i proto k nám přichází tolik nových zákazníků z různých koutů republiky na vaše osobní doporučení. Možná i proto se na nás naši zákazníci při nákupu nového vozidla sami obracejí v průměru po sedmi až jedenácti letech. Je jen na vás, jakému způsobu údržby vašeho automobilu dáte přednost.

Simcar s.r.o.
Holešovská 380
Fryšták u Zlína, 763 16

IČ: 28336526
DIČ: CZ28336526

Tel: 577 911 653
Fax: 571 896 496


Prodej nových vozů:

Mob: 724 209 511

Auto-servis:
Mob: 724 361 383

Díly, škodní události:
Mob: 777 269 948

Výkup, bazar:
Mob: 724 054 986

Nonstop linka
800 66 55 44 



TOPlist