Servis & Příslušenství

Proč k nám jezdí na servis zákazníci i z jiných regionů?

Díky dlouholetým zkušenostem jsme nastavili chod servisu a skladu náhradních dílů tak:

  • aby zákazník nemusel čekat na realizaci servisní služby - snažíme se mít skladem všechny běžné díly i materiál
  • abychom byli schopni zajistit kompletní servis vozu
    • odtahová služba
    • mechanické, diagnostické, karosářské a lakýrnické práce
    • měření emisí benzinových motorů, příprava vozů a provedení STK
    • servis, opravy, plnění a čištění klimatizací
    • bazarové prohlídky (na počkání)
    • měření a seřízení geometrie
    • rovnání náprav
    • opravy řídících jednotek
    • diagnostika
    • montáž zabezpečovacích zařízení
    • prodej a montáž Hands Free sad
    • montáž autorádií a navigačních systémů
    • výměny čelních skel
    • zatmavení skel fólií
    • pískování autoskel
    • pneuservis
    • ruční mytí
    • čištění interiérů
    • vyřízení pojistných událostí u všech pojišťoven
    • zajištění odvozu, dovozu zákazníka při opravě vozidla

Nově platební terminál

Standardně již nabízíme provádění platby přes platební terminál. Použít můžete karty MASTERCARD, MAESTRO, PAY a VISA.

Přecházíme na oleje Shell

Od 1.4. 2009 jsme změnili dodavatele mazacích olejů. Nyní používáme oleje značky Shell. Dobrá zpráva pro Vás je, že jsme zachovali stejné ceny jako u produktové řady předešlé značky OMV.

Bezplatná WiFi v areálu společnosti Simcar

Využíjte zdarma připojení na internet, zatím co je vaše vozidlo servisováno. Už nemusíte bezúčelně čekat až bude oprava hotová. Vezměte si s sebou notebook a při šálku kávy nebo čaje buďte on-line. Síťový klíč Vám sdělí obsluhující personál.

Autorizovaný servis vozů Suzuki

Automobil je nejkomplikovanějším prodávaným spotřebním zbožím. Jeho spolehlivá funkce je podmíněna bezvadným servisem. Proto výrobci neustále zvyšují nároky na autorizovanou servisní síť, na materiální i personální vybavení a nastavují laťku svým servisním zástupcům stále výš. Dnes se tomu říká, že nastavují standardy pro autorizované servisy.

Pravidelný servis u autorizovaného opravce zaručuje nejen mnohem delší životnost techniky, ale také zvyšuje cenu Vašeho vozidla v případě prodeje o 10 až 15%.

  • Simcar nabízí servisní centrum splňující nejvyšší stupeň standardů předepsaných výrobci.
  • Máme nejlépe vyškolené odborníky, špičkovou technologii. Umíme odstranit každou závadu. I při opravně aut platí, čím více práce, tím více zkušeností, vyšší rychlost a kvalita.
  • Klademe důraz na bezpečnost zákazníků - každé auto opravujeme výhradně podle výrobcem předepsaných technologických postupů.
  • Samozřejmostí při opravě je rychlost, kvalita a čistota.
  • Máme nejvyšší možnou důvěru výrobce, auta udržovaná u nás nemají problém s uznáním záruky.
  • Dodržujeme doporučené prodejní ceny náhradních dílů.
  • Naše společnost si zakládá na poctivosti. Základem je poctivé počítání naší práce v servisu.
  • Základní mytí vašeho vozu je zdarma.

Návody k obsluze v češtině - přehled

Majitelům vozidel Suzuki, kteří zakoupili své automobily jinde než u nás bez kompletní standardní dokumentace, nabízíme dokoupení manuálu (návod k obsluze) v českém jazyce. Chceme Vám tak vyjít vstříc a:

  • ulehčit domácí údržbu
  • prodloužit životnost vozu
  • předejít poškození vozidla vlivem špatného užívání
  • přispět k Vaší spokojenosti

Máme návody k obsluze na tyto vozy: Grand Vitara, Jimny, SX4, Swift, Ignis, Baleno, Wagon R+ a Samurai.

Jednotná cena návodu k obsluze na CD je 599 Kč včetně DPH. V případě zájmu kontaktujte Tomáše Skaličku.

Simcar s.r.o.
Holešovská 380
Fryšták u Zlína, 763 16

IČ: 28336526
DIČ: CZ28336526

Tel: 577 911 653
Fax: 571 896 496


Prodej nových vozů:

Mob: 724 209 511

Auto-servis:
Mob: 724 361 383

Díly, škodní události:
Mob: 777 269 948

Výkup, bazar:
Mob: 724 054 986

Nonstop linka
800 66 55 44 



TOPlist