„Kizashi“ – japonský výraz znamenající „předzvěst velkých věcí, které přijdou“. Název skvěle se hodící pro vůz takového významu, jakým Kizashi bezpochyby je. Přesně reflektuje dynamický, progresivně orientovaný přístup, se kterým Suzuki vytváří všechny své nové modely. Sportovní sedan Kizashi je šestým celosvětově strategickým modelem automobilky Suzuki. Rozšiřuje a výrazně posiluje dosavadní produktovou řadu, kterou do nástupu tohoto vozu představovaly kvalitní kompaktní automobily a ryzí offroady.
Kizashi, nová vlajková loď značky Suzuki, nabízí výrazný sportovní design s rafinovanými prvky a jedinečnou souhru dynamiky, mimořádné estetiky a čistoty zpracování celku i detailů a v mnohém tak překonává zavedené standardy střední třídy.
Bohatá výbava je zaměřena na pohodlí a vzrušující výkony spojující v sobě vysokou míru jízdního komfortu a sportovního projevu. Velký důraz byl kladen také na bezpečnost a stabilitu jízdy, které bylo dosaženo díky nově vyvinutému a výborně fungujícímu systému pohonu všech kol i-AWD. Pro úspěšný vstup do teritoria přesyceného bezpočtem sedanů vybočila Suzuki z mezí vytyčených hlavním proudem a vydala se cestou své firemní strategie – poskytovat vzrušující jízdní zážitky v souladu s filozofií Suzuki „Way of Life!“
Kizashi dává pojmu sportovní sedan novou tvář, pozvedá značku Suzuki na vyšší úroveň a otvírá ji vstup do střední třídy. Aktivní a energická identita, základní genová výbava Suzuki, je vtělena do vozu, který je doma jak na dálnici, tak na klikatých silnicích či ve městě.
Červenec roku 2009 se stal pro Suzuki důležitým milníkem v její stoleté historii. Společnost, dosud známá především jako výrobce malých vozů, offroadů a rychlých motocyklů, zahájila v japonském závodě Sagara výrobu modelu Kizashi – svého prvního sportovního sedanu střední třídy s pohonem všech kol. Po představení nekonvenčních konceptů Kizashi 1, 2 a 3 prezentovaných na autosalonu ve Frankfurtu (2007), v Tokiu (2007) a v New Yorku (2008), po uvedení na americký trh v roce 2009 a na švýcarský trh na jaře letošního roku přichází sebevědomě vyhlížející model i do České republiky a zbývajících zemí Evropy.
Pro maximální komfort cestujících dodáván pouze v nejvyšší výbavě Sport, která mimo jiné zahrnuje dvouzónovou klimatizaci, bezklíčové ovládání vozu, elektricky nastavitelná a kůží potažená sedadla řidiče a spolujezdce s pamětí pro 3 nastavení, třístupňové vyhřívání sedaček, výkonný audiosystém s USB připojením a bluetooth handsfree s ovládáním na volantu, tempomat, parkovací asistent, střešní okno či 18palcová kola z lehkých slitin.
Součástí standardu jsou také sportovní prvky:
ERROR: Content Element with uid "1369" and type "mailform" has no rendering definition!
Odesláním nebo jiným poskytnutím kontaktních údajů vyjadřuji svůj souhlas s tím, aby byla data získaná tímto způsobem uložena, zpracována a využita k obchodním účelům jako např. informování o produktech a službách a k dalším zvláštním marketingových aktivitám společnosti Simcar s.r.o.
Firma Simcar s.r.o. se zavazuje, že Vaše osobní data neposkytne žádné třetí osobě a bude s nimi nakládat podle platných pokynů pro nakládání s osobními údaji. Souhlas s použitím k účelům informování o produktech a ostatním marketingovým aktivitách může být kdykoliv písemně odvolán. Pokud takováto námitka vznikne, zastaví Simcar s.r.o. všechny tyto způsoby používání dat.