Vozy Suzuki > Vitara

Suzuki Vitara - Hybrid 2020

Mimořádně efektivní pohonné jednotky 1.4 BoosterJet
Kompaktní zážehový motor 1.4 BoosterJet s přímým vstřikováním a přeplňováním turbo­dmychadlem umožňuje Suzuki Vitaře jízdu na vlně točivého momentu. Turbodmychadlo doplněné mezichladičem stlačeného vzduchu zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách a umožňuje dynamickou jízdu dokonce už okolo 2 500 otáček.

Obtokový ventil, který otevíráním nebo uzavíráním reguluje tlak dodávaný turbodmychadlem, výrazně zrychluje odezvu motoru na sešlápnutí plynového pedálu a pomáhá snižovat spotřebu. Systém přímého vstřikování díky optimalizaci množství vstříknutého paliva, načasování okamžiku vstřiku a tlaku, pod kterým se palivo dostává do válců, dále zvyšuje účinnost motoru. Optimalizovaný sací trakt napomáhá akceleraci vozu a sběrné výfukové potrubí integrované do hlavy válců zlepšuje hospodárnost provozu.

Šestistupňová manuální převodovka

Optimalizované odstupňování převodů zlepšuje spotřebu paliva a jízdní výkony. Nově přidané vyvažovací závaží přináší příjemnější pocit z řazení. Zvýšená tuhost skříně převodovky navíc potlačuje přenos hluku a vibrací.

Mild-hybridní systém (ISG)
Nový mild-hybridní systém přidává tři elektrické součástky: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem.

Díky navýšení napětí na čtyřnásobek oproti konvenčním 12 V dokáže hybridní systém při brzdění rekuperovat více energie a při zrychlování zase o to výrazněji pomáhat spalovacímu motoru. To přináší hned dvě důležité výhody: snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu.

ISG je ale také připraven kdykoliv se zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění. Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.

Elektrické navýšení točivého momentu
Elektromotor pomáhá při zrychlování, než nastoupí plná síla spalovacího motoru. Hybridní systém díky tomu reaguje rychleji a intenzivněji než obyčejný spalovací motor.
    
Podpora při akceleraci
Funkce podpory při akceleraci zahlazuje tzv. turboefekt, přidaný točivý moment elektromotoru slouží k vyrovnání prodlevy před nástupem plného tlaku přeplňování.
    
Elektrické udržování volnoběhu
Když při vyšlápnutí spojky klesnou otáčky na volnoběh, spalovací motor je v běhu udržován elektromotorem. Díky tomu je možné kdykoliv okamžitě začít zrychlovat, ale na volnoběh se zbytečně nespaluje benzin.

Nahlásit neaktuální obsah

Upozornění k ochraně dat

Odesláním nebo jiným poskytnutím kontaktních údajů vyjadřuji svůj souhlas s tím, aby byla data získaná tímto způsobem uložena, zpracována a využita k obchodním účelům jako např. informování o produktech a službách a k dalším zvláštním marketingovým aktivitám společnosti Simcar s.r.o. 

Firma Simcar s.r.o. se zavazuje, že bude s Vašimi osobními daty nakládat podle platných pokynů pro nakládání s osobními údaji. Souhlas s použitím k účelům informování o produktech a ostatním marketingovým aktivitách může být kdykoliv písemně odvolán. Pokud tak učiníte, pro tento účel již Vaše údaje zpracovávat nebudeme a další obchodní sdělení a newslettery Vám již zasílat nebudeme. 

Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů

Chci být informován(a) o nové Suzuki Vitara

Suzuki Vitara - facelift 2018

Suzuki přichází po čtyřech letech s omlazením úspěšného modelu Vitara. Změnou prošla maska chladiče, nárazníky a nová koncová světla. V nabídce jsou dvě nové barvy. Přepracování se dočkal i přístrojový štít s barevným palubním počítačem, nově usazeným do palubní desky z měkčených plastů.

Vitara se bude dodávat už pouze s benzínovými motory. Základem je nově úsporný motor o objemu 1,0 l, který nahradil atmosférickou 1,6 l. V nabídce zůstává BoosterJet 1,4 se 103 kW.

Novinkou jsou také bezpečnostní systémy umožňující: 

  • zabránit srážce s vozidlem i chodcem před vozidlem
  • pohlídat únavu řidiče i mrtvý úhel
  • udržet vozidlo v jízdním pruhu
  • čtení dopravních značek
Nahlásit neaktuální obsah

Suzuki Vitara - Speciální Edice 2017

Suzuki přichází s rozšířením nabídky o nový model. Jedná se o speciální edici Vitary, nazvanou Vitara SE (Special Edition). Základ vychází ze standardní specifikace 1,6 VVT Elegance a bude k dispozici v provedení 2WD i 4WD, obojí jen s manuální převodovkou.

Speciální Edice Vitara 1,6 VVT Elegance SE obsahuje navíc:

Exteriér:

  • Dvě dvoubarevné kombinace
    • karoserie Sphere Blue Pearl + střecha Galactic Gray Metallic
    • karoserie Cosmic Black Pearl Metallic + střecha Galactic Gray Metallic
  • Tři jednobarevné varianty
    • karoserie i střecha Sphere Blue Pearl
    • karoserie i střecha Cosmic Black Pearl
    • karoserie i střecha Cool White Pearl
  • Světlomety s orámovaným LED projektorem v měděném odstínu pro potkávací světlo
  • Pětidílná chromovaná maska chladiče 
  • 17" hliníková kola v měděném odstínu

Interiér:

  • Semišové výplně dveří s okrasným prošíváním
  • Ozdobné lišty na dveřích v měděném odstínu
  • Hodiny uprostřed a orámování výdechů ventilace v měděném odstínu
  • Ozdobná lišta na palubní desce a orámování panelu řadicí páky v měděném odstínu
  • Středová loketní opěrka vpředu
  • Boční části sedadel v měděném odstínu
  • Semišová sedadla s okrasným prošíváním (pouze střed sedadla)

Ceny vozidel Suzuki Vitara 1,6 Elegance SE včetně příplatku za metalický lak:

  • Vitara 1,6 VVT Elegance SE - 481 900 Kč
  • Vitara 1,6 VVT Elegance SE dvoutónová - 489 900 Kč
  • Vitara 1,6 VVT Elegance ALLGRIP SE - 529 900 Kč
  • Vitara 1,6 VVT Elegance ALLGRIP SE dvoutónová - 537 900 Kč
Nahlásit neaktuální obsah

Nová Suzuki Vitara 2015 – představení

Okamžitě po uvedení na trh v roce 1988 získala modelová řada Suzuki Vitara uznání za osobitý styl, praktické kompaktní rozměry, komfort na silnici a v neposlední řadě za mimořádné terénní schopnosti. V průběhu let se měnila velikost i technika vozu a nyní – více než čtvrtstoletí po debutu první generace – se to nejlepší z dědictví Vitary představuje v podobě svěžího moderního SUV pro každou příležitost.

Zcela nová Vitara má kompaktní rozměry, aby vyhověla potřebám městského využití, sofistikovanou technologii pohonu všech kol Suzuki AllGrip a pokročilé bezpečnostní systémy a možnosti konektivity.

Díky rozsáhlému programu personalizace má každý zákazník možnost realizovat své vlastní představy o ideální podobě Vitary.

HLAVNÍ ZNAKY

Rekordně nízká spotřeba paliva
Jedním z hlavních cílů při vývoji nové Vitary byla nízká spotřeba paliva. Kromě optimalizace poháněcího ústrojí a vývoje zcela nové úsporné samočinné převodovky se proto konstruktéři zaměřili na nízkou hmotnost vozu. Díky nejmodernějším technologiím, jako je rozsáhlé využití ultra vysokopevnostní oceli, se Vitara chlubí mimořádnou tuhostí a současně patří k nejlehčím SUV na trhu (pohotovostní hmotnost od 1 075 kg).

Efektivní komplexní řešení stojí za rekordní hospodárností, Suzuki Vitara se tak může pochlubit nejnižší spotřebou paliva ze všech vozů s pohonem 4x4 a klasickým spalovacím motorem. Naftová Vitara 1,6 DDiS AllGrip má kombinovanou spotřebu pouhých 4,2 l/100 km, s pohonem předních kol pak dokonce 4,0 l/100 km.

Precizně vyladěný podvozek s pohonem všech kol AllGrip
Velká kola a světlá výška 185 mm umocňují terénní schopnosti nové Vitary. Inteligentní systém pohonu všech kol AllGrip nabízí čtyři volitelné jízdní režimy pro optimální výkon na silnici i v terénu za jakýchkoli podmínek.

Pokročilé bezpečnostní systémy
Radarový senzor systému RBS (Radar Brake Support) sleduje dění před vozidlem a upozorňuje na riziko kolize, pomáhá při aktivním brzdění, případně snižuje následky nevyhnutelného střetu. K bezpečné a zároveň komfortní jízdě přispívá také adaptivní tempomat, který udržuje jak požadovanou rychlost, tak i vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla.

Sofistikovaný multimediální systém s možností konektivity
Dotykově ovládaný audiosystém umožňuje přístup k aplikacím kompatibilního chytrého telefonu. Přehledně členěný sedmipalcový displej slouží mimo jiné k zobrazení navigace nebo obrazu parkovací kamery.

Charakteristický vzhled SUV značky Suzuki
Design nové Vitary pokračuje v duchu předchozích generací a inspiroval se také ikonickým off-roadem Suzuki Jimny. Nezaměnitelné tradiční rysy SUV Suzuki jsou prezentovány v aktualizované podobě prostřednictvím zcela nového designu karoserie.

Personalizační program dovoluje majiteli vyjádřit svou osobnost
Zákazníci mohou kombinovat celou řadu atraktivních prvků v interiéru i exteriéru tak, aby vyjádřili svou individualitu a vlastní představy o vzhledu nové Vitary.

Nahlásit neaktuální obsah

Koncept iV-4

Název iV-4 znamená „Individual Vehicle 4 Wheel Drive“ a udává směr pro budoucí SUV modely značky Suzuki. Pod zásadou „Grab your field“ tak proudí do nového iV-4 DNA předešlých modelů SUV. Kromě designových prvků, které jsou již typické pro modely SUV této značky, např. lehce zakřivená kapota motoru a pětidílná přední maska, ztělesňuje tento koncept nového vozu mistrnou robustnost a stabilitu. Zároveň nabízí energický design exteriéru, který upozorňuje na tradici Suzuki a plynule se tak začleňuje do světoznámé rodiny SUV.

Více možností individualizace
Díky více možnostem individualizace na voze si nyní může zákazník pořídit auto, které je přesně sladěno s ním i jeho životním stylem – ne nadarmo tak v názvu „i“ znamená „individualita“. Zosobnění vozu zde umožňují individuální přídavné prvky výbavy, barvy a textury.

Další designové prvky
Kromě mlhových světel se zabudovaným laserovým senzorem na střeše a osvětlenou mřížkou chladiče, která konceptu vozu propůjčí futuristický vzhled, se iV-4 vyznačuje dále velkými pneumatikami, výrazným designem kol a novou metalízou v barvě „Brilliant Turquoise“, která zanechá okouzlující dojem svým intenzivním leskem a třpytem.

Sériová výroba
Suzuki přinese sériový model 2015, který se zakládá na konceptu vozu iV-4, nejprve na trh v Evropě a vyrábět jej bude maďarská dílna v Esztergomi. Očekávat lze nové kompaktní SUV s nejnovějším pohonem všech kol ALLGRIP, nejnižšími CO2 emisemi ve své třídě, nízkou hmotností, extrémně lehkou konstrukcí a designem, který zákazníkovi nabízí nespočet možností v individualizaci barev, interiéru i exteriéru.

Nahlásit neaktuální obsah

Simcar s.r.o.
Holešovská 380
Fryšták u Zlína, 763 16

IČ: 28336526
DIČ: CZ28336526


Prodej nových vozů:

Mob: 724 209 511
Mob: 724 054 986

Auto-servis:
Mob: 724 361 383

Díly, škodní události:
Mob: 777 269 948

Výkup, bazar:
Mob: 606 036 369

Nonstop linka
800 66 55 44 



TOPlist