Detail akce/novinky
25.11. 2011

Tokyo Motor Show 2011: malá auta s velkou budoucností

Suzuki vstupuje na trh s mottem „Small Cars for a Big Future“. Suzuki zde prezentuje 4 světové a 3 japonské premiéry – včetně superspořivého malého vozu REGINA a Range – Extender - verze za čtvrtou generaci Swiftu. Seznamte se se studií mobility: dvousedák Q-concept a Elektroscooter e-Let’s

Suzuki vystoupí na 42. Tokyo Motor Show 2011 (od 2. do 11. prosince 2011) už po několikáté s mottem „Small Cars for a Big Future“. Jaký potenciál se skrývá v autech tak malých dimenzí a motocyklech se zaměřením na úsporu spotřeby paliva, radost z jízdy, inovacích, výkon a design, předvede Suzuki společně s mnoha jinými světovými a japonskými premiérami na tokijské show.  
 
Regina - superspořivá, superčistotná
S Reginou slaví Suzuki v Tokiu světovou premiéru malých autíček příští generace.  U vývoje modelů koncipovaných pro světový trh byla hlavním cílem redukce hmotnosti. Takže auto oslňuje svou zeštíhlenou figurou s pouhými 730 kg. Dalším objektem zájmu inženýrů byla aerodynamika: cena Reginy činí minimálně o 10 procent méně než u aktuálních modelů stejné třídy. Souvisí to také se spotřebou paliva: v benzinové verzi spotřebuje Regina pouhých 3,1 litrů na 100 kilometrů (měřeno v JC08). Produkce CO2 je 70 gramů na 100 kilometrů.

Čtvrtá generace Swiftu nyní jako Range - Extender
Svou světovou premiéru bude mít v prosinci i Swift Range Extender. Na čtvrtou generaci bestselleru Swift vsadila Suzuki moderními technologiemi budoucnosti. Swiftem Range Extender dokazuje Suzuki svou vizi jízdních zážitků šetrných k životnímu prostředí. Výkon a dosah byly přitom uzpůsobeny na každodenní ježdění.

Pokud je potřeba nabije za jízdy 660 cm3 benzínový motor baterii tak, aby dosah jízdy prodloužil. Ve srovnání s podobnými modely baterií disponuje Swift Range Extender malým akumulátorem. Výhody: nabíjí se rychleji, váží méně, v produkci je velmi šetrný k přírodním zdrojům a cenově úsporný.

Mikromobilita v každodenním užívání s konceptem Q

Q-concept představuje zcela nový způsob pohyblivosti. Nápadný Concept Car je něco mezi motocyklem a osobním autem: s celkovou délkou 2,5 metrů a dvěma za sebou uspořádanými sedadly v tandemu je ideální ke zdolávání krátkých každodenních úseků s rádiusem od 10 km. Q-concept je dobře ovladatelný a vejde se i do té nejmenší parkovací skulinky. Současně nabízí nepromokavou kabinu a pohodlnou alternativu motocyklů.   

Q-concept je k dostání ve více verzích: S předním sedadlem pro dospělého řidiče a zadními lavicemi pro dvě dětská sedadla se z něj stává také přepravní vozidlo s jedním místem vepředu a velkou plochou vzadu. Je ideální do měst, ve kterých jsou obchody, školy, nemocnice a další důležitá místa, neboť nabízí obyvatelům zcela nové možnosti mobility.

Elektoscooter-Studie e-Let’s
Studie e-Let’s, která bude veřejnosti představena poprvé na tokijské Motor Show, je elektroscooter, který v běžném denním provozu produkuje nulovou spotřebu emisí. Revírem těchto vozítek je především centrum města.

Je vybaven systémem zpětného dobíjení energie během brzdění, baterií z lithia a iontu a je tudíž velmi lehký. V takové výbavě neváží více než stejný model v benzínu. Vyznačuje se typickými vlastnostmi pro elektro-skútr: působivým zrychlením i tichým provozem při nulové spotřebě emisí.

Baterie e-Let’s se nabíjí v klasické domácí zásuvce. Na jedno nabití zvládne skútr vzdálenost asi 30 km při normálním provozu o průměrné rychlosti 30 km/hod. Lehký elektroskútr už má za sebou úspěšné městské testování v Hamamatsu.

Šetrné motorky na výsluní
Burgman Fuel-Cell Scooter byl poprvé představen na Tokyo Motor Show 2009. Na letošní akci se ukáže v nové vyvinutější motorové verzi poté, co složil praktické zkoušky v Anglii a Japonsku. Je prvním vozidlem poháněným palivem, které dostalo povolení v EU.   

GW250 s objemem válců 250 cm3 byl vyvinut Suzuki jako její vlajková loď pro Čínu, jejíž obyvatelstvo si díky trvalému růstu hospodářství oblíbilo motorky.  Dvoukolka bude také produkována v Číně.

Další japonskou premiéru bude mít všestranné enduro V-Strom 650 ABS, který je ideální jak k denním jízdám po městě, tak i ke skutečným jízdním zážitkům na delších trasách. V-Strom 650, který je na trhu od roku 2003, si udělal světoznámé jméno jako variabilní cestovní enduro. Nový model je díky zvýšenému výkonu motoru ve spodních a středních otáčkách, vypracovanému designu a lepší ochraně proti větru ještě pohodlnější. Na základě vývoje všech složek se zlepšila také ekologická stránka motocyklu.

GSX-R1000 nejlépe sedí ke sloganu „Own the Racetrack“. Nová modelová varianta, včetně exportního modelu, se v Japonsku ukáže ve své premiéře s mnoha vylepšeními.

 
blog comments powered by Disqus

Simcar s.r.o.
Holešovská 380
Fryšták u Zlína, 763 16

IČ: 28336526
DIČ: CZ28336526

Tel: 577 911 653
Fax: 571 896 496


Prodej nových vozů:

Mob: 724 209 511

Auto-servis:
Mob: 724 361 383

Díly, škodní události:
Mob: 737 361 855

Výkup, bazar:
Mob: 724 054 986

TOPlist